-
Kiitos!
Hyvää matkaa Hendrikje, toivottavasti kolistellaan jatkossa! Safe trip back to home Hendrikje, hope we meet again and thanks for the keiko!
-
Juhannus ohi, jumpat jatkuu
klo 18:45 alkaen Joupin koululla, tulkaahan mukaan niin sulatellaan makkarat pois elimistöstä!
-
Kesätiedote 2015
Kesätiedotetta ja hyvää juhannusta! Tiedotusta kesän ja syksyn kinkereistä. 1. Kesätreenit maanantaisin 18:45-20:15 Joupin koululla. Vuoroviikoin kataa ja shinaikendoa 2. Porin Jazz-kendo leiri 9.-12.7.2015. Ilmoittautumiset ja lisätiedot http://daikumakenkai.fi/?page_id=49 Ilmoittautuminen 6.7.2015 mennessä! 3. Henri Korkalainen 4. dan Seinäjoella 13.-19.7. Järjestetään ainakin muutama ylimääräinen jumppavuoro tuolla viikolla, stay tuned! 4. Perheliikuntapäivä 20.8. Joupiskalla. Seinäjoen kendoseura on mukana,…