-
Lahden kyu-leiri 2015
Lahden kendoseura Shi Ken Kai ry järjesti tänä vuonna FKA:n kyuleirin Mukkulan koululla. Seinäjoelta mukana oli kolme henkilöä, joista Jemina Huhtamaa suoritti 2. kyun, onnittelut! Järjestelyt toimivat erinomaisesti ja opetus oli hyvää. Erityisen kiinnostava oli Kustaa Ylitalon luento lasten ja nuorten ohjaamisesta. Kiitos team Lahti ja Tuomo Leppänen, aivan erinomainen meininki. – markus
-
Kendo – ukk
Vuosien varrella on tullut vastaan muutamia kysymyksiä liittyen kendoon, ohessa uusilta harrastajilta tyypillisempiä vastauksineen. Askarruttaako sinua jokin asia kendossa? Kysy ihmeessä! Meidät tavoittaa meilitse ( infoätkendoseinajoki), Facebookissa (fb.com/kendoseinajoki), Twitterissä @kendo_sjk) jne. Mitä harrastaminen maksaa? Peruskurssi maksaa 80 €, ja sillä jumppaa noin kolme kuukautta. Junioriryhmän treenit maksavat 50 € syksy/kevät. Peruskurssin jälkeen maksut koostuvat…
-
Näytös 2.9.!
Seinäjoen kendoseura Sei Shin Ken Kai ry pitää peruskurssinäytöksen 2.9. klo 20:00 Seinäjoen Lyseon yläsalissa. Näytös kestää 20 minuuttia ja on maksuton. Junioriryhmän (8-13 v) harjoitukset maanantaisin 18:45-19:30 Joupin koululla ja peruskurssin harjoitukset Lyseolla keskiviikkoisin ja perjantaisin 19:30-21:00. Harrastusta voi kokeilla ilman sitoumuksia 16.9. asti, tarvitset mukaan vain verkkarit ja t-paidan. Jos haluat jatkaa, tulee…