-
Tuliaisia Helsingin leiriltä
Helsingin kendoseuran Ki-Ken-Tai-Icchi ry:n syysleirillä seuramme jäsenet suorittivat uusia kyu- ja dan-arvoja: Anne 5. kyu, Jemina 4. kyu ja Tuomas 3. kyu, lisäksi Joni 1. dan! Onnittelut! Iwakiri-sensein opetus oli erinomaista ja järjestelyt sujuivat loistavasti, kiitos järjestävälle taholle ja otetaan pian uusiksi!
-
5.11. ei treenejä!
Keskiviikkona 5.11. ei treenejä, seuraavan kerran nujutaan perjantaina! Treenikalenterin voi tilata omaan kännykkäänsä oheisesta linkistä (Google Calendar iCal), näin pysyt kärryillä mahdollisista muutoksista. Pari videolinkkiä: Viikonloppuna käytiin iaidon EM-kisat Tikkurilassa, videot löytyy täältä: http://youtu.be/lypIoOlBDdA Ja maanantaina (3.11.) käytiin Japanin mestaruuskisat kendossa, ohessa ippon-kooste jälkimmäiseltä puoliskolta:
-
Haalarimerkit!
Seuran haalarimerkit ovat saapuneet! Jos haluat tukea seuramme toimintaa, voit ostaa haalarimerkkejä 3 € kappalehinnalla lähettämällä meiliä info@kendoseinajoki.fi .