-
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
… maanantaina jatketaan syyskokouksen ja treenien merkeissä
-
Syyskokous 8.12.2014
Moi, Seinäjoen kendoseura järjestää syyskokouksen treenien yhteydessä 8.12.2014 klo 18:45 alkaen. Tervetuloa mukaan. Ohessa kokouskutsu liitteineen, kokouskutsu: https://www.dropbox.com/s/o6opgumxxddzbgt/Syyskokouskutsu%202014%20kendosjk%20.pdf?dl=0 Varsinainen syyskokous Aika: 8.12.2014 klo 1845 Paikka: Joupin koulu, Joupinkatu 6, Seinäjoki Kokouksessa käsitellään sääntöjen 12 § määräämät syyskokouksella kuuluvat asiat 1. kokouksen avaus 2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. todetaan…
-
Leirille mahtuu vielä!
Moi, vielä muistuttaisin tästä, meille mahtuu vielä ja ehtii vielä ilmoittautumaan, olkaa hyvä ja nakutelkaa tietonne tuohon lomakkeeseen http://goo.gl/forms/bcrZ73JgK6 tai sitten meilillä minulle (markus.ojala@gmail.com) Tällä hetkellä väkeä on tulossa Vaasasta (3), Oulusta (2), Jyväskylästä (1), lisääkin mahtuu. Lyön listat lukkoon huomenna sunnuntaina 30.11., joten rip-rap =D Terveisin Markus 044 343 7463