-
Junioritreenit 11.9.
Kiitos osallistujille, ensimmäiset treenit onnistuneesti kasassa junioriryhmällä. Ensimmäisten treenien ajatuksena oli harjoitella käsien heilautusta ja huutamista (kiai), lisäksi tapailtiin hiukan ashisabakia eli liikkumista. Ensimmäisistä treeneistä olennaisinta on muistaa, että kendossa saa huutaa ihan reippaasti – se tuo henkeä tekemiseen ja on hauskaa! Käsien heilautusta voi kokeilla myös kotosalla – kun käsiä heilautetaan, niin kädet käyvän niskassa asti…
-
Rei, reiho, reigi
Sei Shin Ken Kai Reigi Peruskurssinäytös on pidetty ja ensimmäinen kosketus kendoon saatu. Uusille, ja vähän vanhemmilekin harrastajille pieni kertaus. Lyhyesti, kendo alkaa ja päättyy rei’hin – eli kunnioitukseen. Reiho on kohteliaisuutta harjoitusparille, reigi on hyvän käytöksen säännöt ja salietiketti. Kendo on hauskaa, kun kaikki toimitaan samoilla pelisäännöillä, niin harjoitukset sujuvat vauhdikkaasti ja pääsemme keskittymään…
-
Treenit 7.9. Peruttu!
Juuri saadun tiedon mukaan emme pääse käyttämään Lyseon salia keskiviikkona 7.9.2016 – pahoittelut viime hetkeen jääneestä tiedotuksesta, seuramme sai tänään tiedon. Perjantaina uusi yritys. Kannattaa seurata meidän kalenteria, twitteriä, fb:tä ja kotisivuja, kaikilla näistä yritetään viestiä. Lisäksi meidän whatsapp ryhmään pääsee mukaan laittamalla viestiä minulle nolnelnel 343 7463