-
Harjoittelua koronan aikaan
Ensimmäinen viikko kotoilua koronan vuoksi lähestyy loppuaan ja on selvää, ettei tänä keväänä päästä yhdessä salille tekemään kendoa. Sitä silmällä pitäen muutama vinkki, jolla kuitenkin saa pidettyä tatsin kasassa. ota joka päivä shinai käsiin ja harjoittele kamaeta. Ei tarvi olla pitkään, kunhan tsekkaat, että palikat ovat siinä edelleen kasassa ( jalat, ryhti, ote). Ideaali olisi,…
-
Muutoksia treeneissä – korona
THL:n suositusten mukaan Seinäjoen kendoseuran kevään treenit on toistaiseksi peruttu. Jos ja kun tilanne muuttuu, niin tiedotetaan heti. Peskää kädet! ***** ps. Seuramme jäsenet kävivät laskemassa kukan Hannu Vuorenmaan siunaustilaisuudessa. Seuran puolesta osanottomme läheisille, Hannun treenit olivat parhautta!
-
kendopäivyri 21.1.2020
Nuovvaan, jumpat ohi, pienet muistiinpanot päivän annista. Alkujumppa ja verryttelyt tehtiin kaikkien suosikkina eli kolmen systeemillä, ja sen jälkeen verryteltiin vähän niveliä. Subureissa tehtiin 50 kpl tjoogebureja + 50 kpl peilikuvana (aina yhtä hauskaa), ja jatkettiin 20 men + 20 sayumen, 20 kpl askelkyykkysuburit oikea ja vasen. 100 kpl men neljään suuntaan (eteen-taakse, oikea-vasen), ja…