admin
admin
@admin@www.kendoseinajoki.fi
69 artikkelit
0 seuraajaa
  • Muutoksia treenivuoroissa!

    Moi, maanantain vuoro Kivistön koululla järjestetään viimeistä kertaa 3.12.! Seuraavan kerran Kivistössä treenataan 7.1., päivittäkää treenikalenterinne!

  • Helsingin syysleiriltä mietteitä

    Viime viikonloppuna Helsingin Kendoseura Ki-Ken-Tai-Icchi ry järjesti kendon syysleirin. Järjestelyt toimivat erinomaisesti, josta iso kiitos järjestävälle taholle! Leirin pääopettajana toimi Ooshige-sensei, kyoshi 7.dan. Ooshige-sensein painotus oli leirillä kihonissa ja reihossa: perustekniikassa ja etiketissä. Erityisenä pointtina Ooshige-sensei nosti esiin kakegoen (äänenkäyttö). Tätä sitten harjoiteltiin eritoten lauantaina oikomi-harjoitusten avulla. Leirillä oli myös upea katsoa Ooshige-sensein mukana tulleiden…

  • Perjantaina 9.11.2012 ei treenejä

    Perjantain treenit jäävät valitettavasti väliin, seuraavan kerran maanantaina 12.11. Tulkaahan silloin sankoin joukoin paikalle, ehkä Helsingin syysleiriltä tulee mukana hyviä harjoituksia!