-
Alkeiskurssin ilmoittautumislinkki
Perjantaina uudelleen harjoituksiin! Sitä odotellessa voi käydä kertomassa yhteystietonsa, jos on tammikuun jälkeen jatkamassa. Linkki lomakkeeseen
-
Alkeiskurssi käynnissä
Alkeiskurssi on lähtenyt hienosti käyntiin! Jos sinua kiinnostaa kendo, niin mukaan mahtuu vielä muutama ihminen. Poikkeuksia treeneissä: perjantaina 19.1. ei treenejä! Katsothan kalenterista tarkemmin => Linkki kalenteriin. Treeneissä on tähän mennessä käyty kendolle ominaista liikkumista ja vähän haettu tuntumaa parin kanssa tehtäviin harjoitteisiin. Lisäksi perusasiat salietiketistä on ehditty käymään läpi. Seuraavissa harjoituksissa 21.1. palautellaan näitä…
-
Kiitokset!
Iso kiitos yleisölle 11.1.! Meitä oli iso porukka tutustumassa kendoon ja kiitettävä määrä myös harjoittelemassa. Alkeiskurssi jatkuu maanantaina klo 1630 Kivistön koululla, tulethan ajoissa paikalle, onegaishimasu! Ensi viikon perjantaina 18.1.2013 vuoro on peruttu.