Avainsana: iaido

  • Kevätkokous 2026

    Hei vaan, on aika kevätkokouksen, sunnuntaina 7.6. klo 15:30 etänä – liittymistiedot:

    Kendo Seinäjoki kevätkokous – etänä
    Sunnuntai, 7. kesäkuuta · 15:30 – 16:30
    Aikavyöhyke: Europe/Helsinki
    Google Meet ‑liittymistiedot
    Videopuhelun linkki: https://meet.google.com/oao-ksbj-nkn

    Asialista

    1. kokouksen avaus
    2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
    3. hyväksytään kokouksen työjärjestys
    4. esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien/tilintarkastajien lausunto
    5. päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
    6. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

    Tervetuloa sankoin joukoin linjoille! ja ps, muistathan, että kesätreenit alkavat 16.6. Tanssikoulu Wimman salilla!

  • Aloita kendo – tai iaido – tai molemmat!

    Näytös pidetty, joten lyhyt kertaus miten pääset mukaan. Kendon peruskurssi pyörii tiistaisin ja torstaisin 18-19 Joupin koululla. Jos haluat kokeilla lajia, niin se ei maksa muuta kuin aikasi. Varusteeksi verkkarit ja t-paita, vesipullo, kendoa tehdään paljain jaloin – bambumiekkaa eli shinaita saa lainaan seuralta alkuun!

    Jos taas iaido kiinnostaa, niin treenit on keskiviikkoisin 17.30-19.00 ja sunnuntaisin 15.30-17.00 Joupin koululla. Varustuksen osalta sama pätee kuin kendoonkin, eli kokeilua varten ei tarvitse hankkia mitään erikoisvälineitä.

    Jokerina meillä voi tehdä vaikka molempia! Tervetuloa!

  • Näytös ja peruskurssin startti 13.1.2026

    Näytös ja peruskurssin startti 13.1.2026

    Seinäjoen kendoseura Sei Shin Ken Kai ry aloittaa näytöksellä 13.1.2026 Joupin koululla klo 18.30 alkaen. Näytös on maksuton, kesto n. 30 minuuttia. Näytöksen jälkeen on mahdollista osallistua kokeilutreeniin tai jäädä seuraamaan harjoituksia. Mukaan uusia harrastajia otetaan tammikuun ajan! Peruskurssin hinta on 65 €, lisäksi tarvitaan Kendoliiton lisenssi ja vakuutus sekä oma shinai eli bambumiekka. Veloituksetta voi käydä kokeilemassa pari kolme kertaa ja seuralta löytyy kokeilukerroille lainavälineitä. Tapahtumasta löytyy SuomiSport -sivu – ilmoittautuminen ei ole pakollinen, mutta antaa meille vähän tietoa, kuinka monta lainashinaita tulee varata.

    Linkki tapahtumaan SuomiSportissa.

    Fediversumi -reaktiot