Avainsana: iaido

  • Kiitos 2025 tervetuloa 2026

    Kiitos 2025 tervetuloa 2026

    Nuovvaan on 2025 taputeltu, kiitokset kaikille seuran toimintaan osallistuneille kuluneena vuonna, oman porukan lisäksi kiitokset kaupungin suuntaan sekä Joupin koululle, jossa ollaan saatu jumpata! Eilen pidettiin seuran syyskokous, ja siellä nuijittiin mm. seuraavat jutut.

    Jäsenmaksut 2026

    Seuran jäsemaksu koko vuodelle on 125 € ja kevät tai syyskausi eli ns. peruskurssimaksu on 65 €. Huomaathan, että meidän seuran jäsenmaksun lisäksi harrastajan tulee hankkia SuomiSportista Kendoliiton lisenssi ja vakuutus. Täydennän linkit tähän, kun saan ne viritettyä.

    Hallitus 2026

    Hallitukseen valittiin:

    • Markus Ojala, pj
    • Joni Vuorenmaa, vpj
    • Tuomas Koskinen, rahastonhoitaja
    • Ari Kangasniemi
    • Sampsa Pesonen
    • Jouni Haapamäki, varajäsen

    Hallitus kiittää luottamuksesta sekä kiittää aiempia jäseniä!

    Vuoden 2026 treenit

    Kevätkausi jatketaan samalla sapluunalla kuin syksy, treenivuorot alkavat 7.1.2026! Tässä välilllä ei ole vakiovuoroja, mutta voi olla, että jotkin kinkunsulatustalkoot tehdään, tästä Whatsapissa lisää. 13.1.2026 pidetään näytös tiistain treenien yhteydessä, tästä oma tapahtumansa kunhan ehditään naputtelemaan.

    Hyvää Joulua!

  • Japanilaisen miekkailun näytös  26.8. klo 18.30 Joupin koululla

    Japanilaisen miekkailun näytös 26.8. klo 18.30 Joupin koululla

    Seura esittelee kendoa ja iaidoa Joupin koululla 18.30 alkaen, näytös kestää n. 20 minuuttia ja sisältää lyhyet esittelyt, näytökset ja vastauksia yleisökysymyksiin. Tule paikalle, jos haluat nähdä, miltä kendo ja iaido näyttää! Tapahtuma löytyy meidän kalenterista, Facebookista, SuomiSportista, Whatsappista, Mastodonista ja varmaan muualtakin – pistä jakoon, tule paikalle ja tuo kaverisikin!

    Fediversumi -reaktiot
  • Kesän 2025 treenit keskiviikkoisin!

    Kesän 2025 treenit keskiviikkoisin!

    Kesällä 2025 treenataan 4.6. Joupin koululla eteenpäin klo 18-20, ensimmäinen tunti iaidoa ja/tai kendo kataa sekä jälkimmäinen tunti bogukendoa, tervetuloa! Lisäksi kesällä on leirejä: ensimmäisenä Porin kesäleiri jossa Suomi-senseit sekä Pruvost K7D Ranskasta ja gradut peräti 5. daniin saakka. Heinäkuun 4-6. kutsu Tallinnan kendokoiden vieraaksi ja sitten varmaan loppukuusta jotain. Ja ai niin, vaikka nyt ei ole vuoroja ennen kesäkuuta, niin viikonloppuna kendon EM-kisat Hollannin Leidenissä, linkit https://ekc2025.nl/ ja striimit sit https://youtu.be/YoM1A5eogYo

    Ryhmäselfie kevään viimeisistä treeneistä. 11 kpl kendokoita rykelmässä.
    Komee poppoo!

    Fediversumi -reaktiot