Avainsana: iaido

  • Suomen Musō Shinden Ryū Yhdistys pitää leirin 20.-21.11.2021 Seinäjoella

    Suomen Musō Shinden Ryū Yhdistys pitää leirin Seinäjoen lukiolla 20.-21.2021. Leirin ohjelma löytyy linkistä. Ilmoittautumiset leirille Sampsa Pesoselle, stpesonen (ät) gmail.com . Leirin ohjaa Jari Nevalainen 7. dan renshi. ps. kutsussa sanotaan, että valkoinen tai musta iaidogi varustuksena, mutta sininen kendogi käy kanssa.

  • Iaidoa syksyllä 2021

    1.9. alkaa iaidon harjoitusvuoro Seinäjoen lukion peilisalissa. Treenit 18:30-19:30. Ilmoittaudu treeneihin SuomiSportissa! https://www.suomisport.fi/events/f7d14f49-8bf1-4a7e-adc1-e194d1a0cc69 kokeilemaan pääsee pari kolme kertaa, mutta jos haluaa jatkaa, tarvii FKA:n lisenssin + meidän seuran jäsenyyden. Samalla rahalla pääsee kyllä kendoonkin!

  • Vuosi 2021 – ensimmäiset treenit 11.1. klo 18:30 Joupin koululla

    Vuosi on vaihtunut ja toivottavasti päästään tekemään enemmän kendoa kuin viime vuonna. Näillä näkymin ensimmäiset harjoitukset pidetään 11.1.2021 Joupin koululla klo 18:30 ja kevätkausi jatkuu samoilla treenivuoroilla kuin syksylläkin:

    • maanantaisin 18:30 – 20:00
    • torstaisin 18:30 – 20:00
    • sunnuntaisin 18:30 – 20:00
    • Joupin koulun liikuntasalissa

    Koronan vuoksi vuoroja saatetaan perua, siitä tiedotetaan täällä / seuran whatsapp-ryhmässä / fb-sivulla ja twitterissä. Helpoiten pysyt kärryillä kun tilaat kännykkääsi meidän seuran gmail-kalenterin, linkki. Maanantain ja torstain vuorot ovat ohjattuja, sunnuntaisin tehdään vapaammin, kuka mitäkin, esim. jigeikoa, kendo kataa, iaidoa, you name it. Sovi treenikaverisi kanssa Whatsapissa aiheesta!

    Syyskokouksessa 14.12. vahvistettiin kaudelle 2021 jäsenmaksut siten, että koko vuosi 100 €, kevät / syksy á 55 €. Jos tulet uutena mukaan touhuihin, niin maksat tuon 55 €. Meidän seuran jäsenmaksun lisäksi tarvitset Kendoliiton lisenssin, joka on vuodelle 2021 55 € jatkaville ja uusille lajin pariin tuleville 30 €. Syyskokouksessa vahvistettiin myös hallitus vuodelle 2021. Puheenjohtajana jatkaa Joni Vuorenmaa, lisäksi mukana Jouni Haapamäki, Tuomas Koskinen, Markus Ojala ja Timo Ylimäki. Jos hallitukselle on asiaa, niin kysy! Whatsapp toimii, tai meilitse info@kendoseinajoki.fi .

    Kendon täyteistä vuotta 2021!